Przejdź do treści

Użyj kodu MAMA10, aby uzyskać dodatkowe 10% zniżki

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Informacje o wysyłce i płatnościach

Zamówienia

Kupujący ponosi odpowiedzialność za dane podane w trakcie składania zamówienia. Mom's Love nie ponosi odpowiedzialności za błędy w dostawie wynikające z podania nieprawidłowego adresu. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje umowę (fakturę) drogą mailową. Umowa (faktura) w formie elektronicznej przechowywana jest na serwerze i jest w każdej chwili dostępna dla Klienta w jego profilu użytkownika. W przypadku nieodebrania towaru (jeśli przesyłka zostanie zwrócona na adres sprzedawcy) po upływie 14 dni, kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki/zwrotu towaru do firmy oraz kary umownej pokrywającej koszty wysyłki, opakowania i administracji. W przypadku niedostarczenia towaru Kupujący może uniknąć zapłaty kary umownej i innych kosztów, zamawiając ponownie ten sam produkt i odbierając go w porozumieniu ze sprzedawcą. W takim przypadku nie ponosi on żadnych innych kosztów. W przypadku dwukrotnego nieodebrania przesyłki (kupujący zamawia dwa razy i dwa razy nie odbiera przesyłki), przedsiębiorca, opierając się na prawie do swobodnej decyzji przy zawieraniu stosunków umownych, uniemożliwi kupującemu zapłatę przy odbiorze, a kupujący może uniknąć zapłaty kary umownej i kosztów, zamawiając ten sam towar i płacąc za niego z góry (faktura pro forma) w ciągu 5 dni roboczych od dnia zwrotu drugiej przesyłki na adres przedsiębiorcy. Jeżeli kupujący, który nie odebrał przesyłki raz, nie chce składać kolejnego zamówienia, sprzedawca wyśle ​​mu dowód zapłaty pokrywający poniesione koszty, które wynoszą 3,5 euro za opłatę pocztową do kupującego, 3,5 euro za zwrot przesyłki do sprzedawcy oraz karę umowną w wysokości 2 euro, tj. łącznie 9 euro. W przypadku gdy Kupujący nie uiści kary umownej i kosztów, na pokrycie których Sprzedawca wystawi dowód zapłaty, sprawa zostanie przekazana do działu prawnego, który z naszego upoważnienia zajmie się dalszymi czynnościami związanymi z zapłatą i odzyskaniem poniesionych kosztów i odszkodowań. W takim przypadku kupujący odpowiada również za pokrycie wszelkich poniesionych kosztów sądowych i honorariów adwokackich.

 

Płatności

W sklepie internetowym Mamina ljubezen oferujemy następujące metody płatności:
- Płatność przy odbiorze
- Płatność kartą
- PayPal
Cena online obowiązuje wszystkich użytkowników dokonujących zakupów w sklepie internetowym. Ceny sprzedaży podane są w euro (EUR). Nie jesteśmy podatnikiem, dlatego nie pobieramy podatku VAT zgodnie z art. 94 ZDDV-1. Koszt dostawy doliczany jest do ceny końcowej na ostatnim etapie składania zamówienia. Koszt wysyłki za granicę jest różny, dlatego prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów wysyłki.

 

Wysyłka towarów
Wszystkie towary w sklepie internetowym Osebna zostaną wysłane w ciągu około 2-6 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na fakturze pro forma w przypadku płatności fakturą pro forma lub od daty płatności za pośrednictwem systemu Paypal lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze lub płatności kartą płatniczą.

Koszt wysyłki kurierem DPD wynosi 3,00 EUR (bez względu na wagę, ilość i rozmiar zamówienia), przy wyborze płatności przy odbiorze doliczana jest dodatkowa prowizja w wysokości 1,50 EUR. Koszty dostawy są doliczane i wyszczególnione na zamówieniu oraz fakturze za wystawione towary i są płatne łącznie z kwotą zamówienia.

 

Bezpieczeństwo zakupu
Mamina ljubezen stosuje odpowiednie środki technologiczne i organizacyjne w celu ochrony transmisji i przechowywania danych osobowych oraz płatności. Autoryzacje kart kredytowych realizowane są w czasie rzeczywistym, z natychmiastową weryfikacją danych w bankach. Informacje o karcie nie są przechowywane na serwerze dostawcy.