Informacje o wysyłce i płatnościach
Zamówienia
Kupujący ponosi odpowiedzialność za dane podane w trakcie składania zamówienia. Mom's Love nie ponosi odpowiedzialności za błędy w dostawie wynikające z podania nieprawidłowego adresu. Po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje umowę (fakturę) drogą mailową. Umowa (faktura) w formie elektronicznej przechowywana jest na serwerze i jest w każdej chwili dostępna dla Klienta w jego profilu użytkownika. W przypadku nieodebrania towaru (jeśli przesyłka zostanie zwrócona na adres sprzedawcy) po upływie 14 dni, kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki/zwrotu towaru do firmy oraz kary umownej pokrywającej koszty wysyłki, opakowania i administracji. W przypadku niedostarczenia towaru Kupujący może uniknąć zapłaty kary umownej i innych kosztów, zamawiając ponownie ten sam produkt i odbierając go w porozumieniu ze sprzedawcą. W takim przypadku nie ponosi on żadnych innych kosztów. W przypadku dwukrotnego nieodebrania przesyłki (kupujący zamawia dwa razy i dwa razy nie odbiera przesyłki), przedsiębiorca, opierając się na prawie do swobodnej decyzji przy zawieraniu stosunków umownych, uniemożliwi kupującemu zapłatę przy odbiorze, a kupujący może uniknąć zapłaty kary umownej i kosztów, zamawiając ten sam towar i płacąc za niego z góry (faktura pro forma) w ciągu 5 dni roboczych od dnia zwrotu drugiej przesyłki na adres przedsiębiorcy. Jeżeli kupujący, który nie odebrał przesyłki raz, nie chce składać kolejnego zamówienia, sprzedawca wyśle mu dowód zapłaty pokrywający poniesione koszty, które wynoszą 3,5 euro za opłatę pocztową do kupującego, 3,5 euro za zwrot przesyłki do sprzedawcy oraz karę umowną w wysokości 2 euro, tj. łącznie 9 euro. W przypadku gdy Kupujący nie uiści kary umownej i kosztów, na pokrycie których Sprzedawca wystawi dowód zapłaty, sprawa zostanie przekazana do działu prawnego, który z naszego upoważnienia zajmie się dalszymi czynnościami związanymi z zapłatą i odzyskaniem poniesionych kosztów i odszkodowań. W takim przypadku kupujący odpowiada również za pokrycie wszelkich poniesionych kosztów sądowych i honorariów adwokackich.
Płatności
Wysyłka towarów
Wszystkie towary w sklepie internetowym Osebna zostaną wysłane w ciągu około 2-6 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na fakturze pro forma w przypadku płatności fakturą pro forma lub od daty płatności za pośrednictwem systemu Paypal lub od momentu złożenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze lub płatności kartą płatniczą.
Koszt wysyłki kurierem DPD wynosi 3,00 EUR (bez względu na wagę, ilość i rozmiar zamówienia), przy wyborze płatności przy odbiorze doliczana jest dodatkowa prowizja w wysokości 1,50 EUR. Koszty dostawy są doliczane i wyszczególnione na zamówieniu oraz fakturze za wystawione towary i są płatne łącznie z kwotą zamówienia.











